Our beautiful memories



I am Yiiuko Cheong

2010年9月26日星期日

чιιuko ♥

GIVE ME SOME STRENGTH TO GET UP PLZ!
I dunwan continue to keep like tis!

i noe give up mayb than good.but i cant do it!
do u noe im so hard on tis way?
do u noe i cant share u with other ppl?

give me a real answer,
let me understand wat u wan?

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

我突然覺得有點怕,
愛跟生活的一切
你以為我知道怎麼拆開
我們的想法和落差

我的愛是說停不能停
已經弄得不能說是曾經
也可說成我是錯的
還未曾變成真的

也麼談到多少你需要的愛
我不再去執著我是誰
或是我在夜裡掉的眼淚

也可說我看不開的
為你我能做的
竟還沒讓你相信是愛情
左右你我~!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

THE END.!

没有评论:

发表评论