Our beautiful memories



I am Yiiuko Cheong

2010年10月1日星期五

宮井.優/我的单身生活

change my name.
change my world!
change myself too!

evryday go school slp also!
not me wan always slp at class.
is tat shit teacher dunwan teach anything at class.
so?slp loh!

dun waste my beautiful morning.
today is friday
mayb had a party on night
mayb jek!

listen here!
shit!!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

我不出声不代表我哑的!
好了.
现在搞到这个地步,你开心了吧?
亏你还骂''贱精''到那么爽!

说话之前用脑想下.

现在说对不起也没用了.
因为,你实在是太过分了!

不值得去原谅!


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

''我的新生活''

这句,我说了很多次吼?
你们不腻,我也说腻了><

现在就改口说,

''我的单身生活''
哇老~酷毙了.

我爱我的单身生活!!!

playboy,死边去!
别在我的范围之中.!
我不稀罕.!


THE END
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

没有评论:

发表评论