Our beautiful memories



I am Yiiuko Cheong

2010年7月30日星期五

30th JULY 2010

你对我的语气又变了.
我又做错了吗?
为什么我总是抓不住你在想什么

虽然你只简单的回了我''是...''
但是我觉得你好像对我不耐烦了,对吧?
为什么我今天一直在烦你?

可能你忘记了,过了今天就是一个星期了
你知道我要说什么吗?

我想告诉你,我改了
要你回来.
一个星期说短不短,说长不长
可是我真的有用心的去改.

你知道吗?
虽然这几天,很多人都有在找我.
但我要的并不是他们,我要的是你

你又知道吗?
你回我''是...''的时候
我真的很生气,但我总算忍住了

没有什么事是难到我''张翠婷''的
你要我做的,我不知道我算不算做到了吗
我还是学到那个字''忍''

我爱我学校的朋友
他们真的开解了我
也许大家在一起,需要一些私人空间
你要我也要

爱~真的让我输的彻底

u wan to remember
i will wait for you
dunwan say anymore,coz i make a decision with u forever
i think u still wan the time on we affecttion]

but pls tell me whn u wan came back
u must remember,i still to wait you
no nid to scare we love can forever or transient

juz to wanna say,i missing you u now!!
plz come back

u say u still to love me and wait me
i can say started from today u can dunwan wait already
coz i wanna u come back,we wan compound

i dunwan break with u,i wan love affair with u
i only wan u GAN WENG TECK!!!
is time u come back

im very seriouse on affection with you!

finally i wan to say DUN DISTURB OUR LOVE!!!!
if u wan to disturb i will go mad with u!

THE END!

没有评论:

发表评论